W dniu Babci

by - Tuesday, January 20, 2015

Już jutro Dzień Babci. Z tej okazji przygotowałam kremowo - turkusową karteczkę w komplecie z pudełkiem.
Duża różyczka własnej roboty (na 6 prób wyszła mi tylko jedna :D )

Kartka dla babci

Kartka dla babci

Kartka dla babci

Kartka zapakowana jest w kwadratowe pudełko z otworem w wieczku (ileż się musiałam nakombinować aby go wyciąć) :) Pudełka już specjalnie nie ozdabiałam - okleiłam j tylko kremowym papierem z fakturą.

Kartka dla babci

Kartka dla babci

W kartce wykorzystałam produkty Latarni Morskiej:
- kwadratowe pudełko
- miedziany metaliczny pigmentowy tusz

Kartka wędruje na wyzwania:

http://inspiracje.scrap.com.pl/nowe-wyzwania/wyzwanie-latarni-morskiej-styczen-2015/

http://projectprezent.blogspot.ie/2015/01/dzien-babci-i-dziadka-wyzwanie-3.html

oraz

http://cherrycraftpl.blogspot.com/2015/01/wyzwanie-2-dla-babci-ilub-dziadka.html


You May Also Like

7 komentarze

  1. Śliczna praca :) I piękna róża! Nie poddawaj się i rób je dalej :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)

    ReplyDelete
  2. Piękna romantyczna kartka. Dziękuję za wspólną zabawę z Project Prezent :)

    ReplyDelete
  3. Śliczna delikatna kartka, piękna kompozycja i kolorystyka. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Piękne kolory!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Project Prezent!

    ReplyDelete
  5. Piękna kartka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu CherryCraft!

    ReplyDelete
  6. Cudnie! :) Dzięki za udział w wyzwaniu Project Prezent!

    ReplyDelete
  7. Piękna kartka - bardzo romantyczna i stylowa

    ReplyDelete

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozostawienie komentarza :)