Wielkanocny zając + tutorial / Easter bunny + tutorial

by - wtorek, marca 20, 2018

Witajcie!
Zbliżające się święta wielkanocne to dla mnie wspaniała okazja
do spróbowania po raz kolejny swoich sił w technice mixed media.
Tym razem postawiłam na wielkanocną ozdobę w kształcie zajączka :)

Hello!
Upcoming Easter is a good reason to try some mixed media techniques for me.
I made some easter table decoration – cute bunny :)


Dodatkowo poniżej krótki tutorial jak krok po kroku powstawał mój króliczek.
Additionally I prepared quick tutorial to show how step by step I made that bunny.

Wykorzystałam drewnianego zająca ze sklejki. 
Na początku pomalowałam go białą farbą akrylową ...

I used wooden rabbit.
First I covered it using white acrylic paint...
Następnie nadałam mu trochę tekstury używając pękającą pastę
strukturalną i kawałki gazy...

Then I used crackle structure paste and pieces of cheesecloth
to added some texture...
Nałożyłam jeszcze trochę mikrokulek i kawałki tekturki.
Następnie użyłam żółtej i brązowej mgiełki. Dodatkowo brzegi potuszowałam tuszem...

I added some microbeads and piece of chipboard.
Then I painted all using yellow and brown mists. I put brown ink on the edges...
Na koniec dołożyłam więcej gazy, trochę kwiatów, listków i dodałam kokardkę ze sznurka.
Krawędzie kwiatków rozbieliłam dodatkowo białą farbą.
I gotowe! :)

In the end I added more cheesecloth, few flowers, leafs and bow.
I put white paint on petals.
And i'ts done! :)

You May Also Like

0 komentarzy

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozostawienie komentarza :)