Romantyczny styczeń z Lemoncraft / Romantic January with Lemoncraft

by - czwartek, stycznia 03, 2019

Witajcie!

Pora na moje pierwsze inspiracje na blogu Lemoncraft
Przygotowałam dwie karteczki z przepięknej kolekcji Yesterday.

***

Hello!

It's time to my first inspirations on Lemoncraft blog.
I prepared 2 cards using stunning Yesterday paper collection.


Pierwsza z nich jest w formacie DL. 
Wykorzystałam arkusz Yesterday 02, dodałam serce z masy Fimo, trochę koronki, 
gazy oraz kwiaty. Kartkę wykończyłam półperełkami oraz tekturkowym napisem.

First card is in DL size.
I used a large sheet Yesterday 02, added heart from Fimo, some lace, gauze 
and paper flowers. I finished the card with half-pearls and cardboard word.


Do drugiej kartki wykorzystałam arkusze z małego bloczka.
Dodałam sizal, kwiaty, zegar wycięty z arkusza z dodatkami 
oraz mikrokulki i tekturkowe ornamenty.

The second card is made from small Yesterday pad.
I added some sisal, flowers, clock cut from Vintage Time sheet, microbeads and cardboard ornaments.



Jak widać papiery są na tyle ozdobne, że tak niewiele potrzeba, aby stworzyć śliczne kartki.
Kolekcja Yesterday to zdecydowanie mój faworyt! 
A Wy które papiery wykorzystujecie najchętniej w swoich pracach?

As you can see the papers are so decorative that so little is needed to create beautiful cards.
The Yesterday collection is definitely my favorite!
Which papers do you use most in your projects?


Do zobaczenia!
See you soon!

You May Also Like

0 komentarzy

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozostawienie komentarza :)