Kwiecień z Lemoncraft / April with Lemoncraft

by - środa, kwietnia 03, 2019

Witajcie!

Wiem, że teraz jest bardzo głośno o dwóch najnowszych kolekcjach LemonCraft (i słusznie, bo obie są przepiękne), ale nie zapominajcie proszę o innych również fantastycznych.
Mowa tutaj o papierach "Yesterday", z których powstały dzisiejsze inspiracje.

***

Hello!
I know that it is very loud about the two newest LemonCraft collections (and rightly so, because both are beautiful), but don't forget about other fantastic ones too. I am talking about 'Yesterday' papers from which today's inspirations were made.


Pierwsza z nich to kartka na komunię.
Użyłam tutaj beżowego arkusza z różami Yesterday 02 oraz Nie zapomnij mnie 06.

First inspiration is a Holy Communion card.
I used beige paper with roses Yesterday 02 and Forget me not 06.


Druga inspiracja to elegancki komplet na chrzest.
Do oklejenia pudełeczka wykorzystałam arkusz Yesterday 05.
Dodatkowo na wieczku umieściłam tekturkową ramkę i kilka różyczek.

My second inspiration is an elegant Baptism set.
For box I used Yesterday 05 sheet.
In addition, on the lid I put a cardboard frame 
and few pink roses.


Kartkę wykonałam z papieru Yesterday 02. Ozdobiłam ją pasującymi kolorystycznie kwiatkami oraz tekturką z motywem gołąbka. Całość wyszła bardzo delikatna i subtelna.

For card I used Yesterday 02 paper. I decorated it with matching flowers and a cardboard with a dove motif. The whole set came out very delicate and subtle.


Mam nadzieję że się Wam podoba:)
Miłego dnia!

Hope you like it!
Have a nice day!


You May Also Like

0 komentarzy

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozostawienie komentarza :)