Czerwiec z Lemoncraft / June with Lemoncraft

by - czwartek, czerwca 06, 2019

Dzień dobry!
Dzisiaj pora na kolejną dawkę inspiracji dla Lemoncraft :)
Tym razem przygotowałam 2 kartki bazując na papierach z najnowszych kolekcji "Next to me" oraz "Love of my life".

***
Good Morning!
It's time for some inspirations for Lemoncraft today :)
I prepared 2 cards using the newest paper collections "Next to me" and "Love of my life".


Pierwsza kartka to połączenie beżu z odcieniem brzoskwini. Papierem bazowym był arkusz 'Next to me 05', na niego nakleiłam cudowny papier w koronkę 'Love of my life 08'. Dolną krawędź przycięłam ozdobnym wykrojnikiem brzegowym. 
The first card is a combination of beige and peach shade. The base paper was the 'Next to me 05' sheet, I stuck it on the wonderful paper 'Love of my life 08'. I trimmed the lower edge with a decorative border cutting dies.


W kolejnej kartce jako tło wykorzystałam arkusz z małego pada 'Next to me'. Jako dodatki wybrałam kwiaty w odcieniu fuksji - doskonale współgrają z tymi na arkuszach.
In the next card, again, as a background, I used a sheet of the small 'Next to me' paper pad. As accessories, I chose flowers in a shade of fuchsia and white - they perfectly harmonize
with those on papers.


Podobają się Wam?
Miłego dnia :*

Do you like it?
Have a nice day! :*

You May Also Like

0 komentarzy

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozostawienie komentarza :)