Lemoncraft z Agaterią

by - piątek, sierpnia 02, 2019

Witajcie!
Kto by pomyślał, że mamy już połowę wakacji za nami. Nie wiem nawet kiedy to zleciało!
Czas biegnie jak oszalały, a papiery LemonCraft wciąż zachwycają.
Mowa o najnowszej, odświeżonej kolekcji 'House of Roses Extra'.
Tym razem zaprezentuję je Wam w nieco innym niż dotychczas wydaniu, a mianowicie w połączeniu z bazami HDF od Agaterii.

*** 

Hello!
Who would have thought that we already have half the holidays behind us. I don't even know when it flew! Time runs like crazy but LemonCraft papers are still amazing. 
I'm talking about the latest, refreshed collection 'House of Roses Extra'. 
This time I will present it to you in a slightly different edition than before, namely in cooperation with HDF shapes from Agateria.


Pierwsza praca powstała na bazie HDF w kształcie motyla.
Tutaj na arkusz 'House of Roses Extra 05' nałożyłam trochę pasty strukturalnej oraz mgiełek.
Aby wzmocnić bardziej efekt "vintage" dodałam także chlapnięcia z ... kawy :)
Gdzieniegdzie pomiędzy warstwami umieściłam trochę gazy oraz sizalu.
Całość wykończyłam półperełkami i motylami.
My first inspiration was created on the butterfly shaped HDF.
I put some structural paste and mists on the 'House of Roses Extra 05' sheet.
To strengthen the "vintage" effect I also added splashing made with ... coffee :) 
I finished the whole with half-pearls and fussy cut butterflies.
Here and there between the layers I put some cheesecloth and sisal.


Jako drugą bazę wybrałam HDF w kształcie serca.
Całość pokryłam białą farbą akrylową. Następnie nakleiłam serce wycięte z arkusza 'House of Roses Extra 02'. Brzegi papieru postrzępiłam nożyczkami i pocieniowałam białą farbą.
Na tak przygotowanej bazie ułożyłam kompozycję z tagów, zegara i serwetek wyciętych z małego bloczka oraz arkusza 06. I oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie umieściła kilku motyli :)
As my second base I choose heart shaped HDF. I covered the whole with white acrylic paint.
Then I stuck my heart out of the 'House of Roses Extra 02' sheet. I distressed the edges of the paper with scissors and thinned with white paint.
On a prepared base I added a composition of tags, clock and doilies cut out from a small paper pad and sheet 06. And of course I wouldn't be myself if I didn't put some butterflies :)


Podoba się Wam takie połączenie? A może macie jakieś inne pomysły na wykorzystanie baz z Agaterii i naszych Lemonkowych papierów? Jeśli tak, to koniecznie podzielcie się nimi na naszej grupie Lemoncrafters na FB.

Do you like this combination? Or maybe you have any other ideas for using bases from Agateria and our Lemon papers? If so, be sure to share them on our Lemoncrafters group on FB.

You May Also Like

0 komentarzy

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozostawienie komentarza :)